За да върнете продукт, закупен от MyBottle.bg, трябва да изпратите e-mail на office[at]mybottle[dot]bg със следните данни:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТ:
- Име:
- е-поща:
- Телефон:
- Поръчка №:
- Дата на поръчката:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТА И ПРИЧИНИ ЗА ВРЪЩАНЕТО МУ:
- Име на продукта:
- Количество:
- Продукта е употребяван: ДА/НЕ
- Причина за връщането:*
БАНКОВИ ДЕТАЙЛИ:
- Имена:
- Банкова сметка (IBAN):
- BIC/SWIFT:
* Не е задължително
ДОСТАВКА ПРИ ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
При замяна на продукт/и, връщането е за сметка на клиента, а другата доставка е за наша сметка.
При отказ по чл. 51 ал.1 от ЗЗП, връщаме парите ви по банков път в рамките на 2-3 работни дни, след като сме получили обратно продуктът/ите.
При връщане на продукт, поради несъответствие, връщаме парите ви по банков път в рамките на 2-3 работни дни, след като сме получили обратно продуктът/ите.
Молим ви да изпратите вашата пратка обратно в офис на Еконт Карлово Хан Крум като пощенска пратка.
При възникване на спор, може да използвате платформата за ОРС на Европейската Комисия
—
Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.