японски-методи-за-отслабванеВ цял свят японците се славят с добро здраве. Доказателство за това са многобройните столетници от Япония и ниския брой на хората, които страдат от затлъстяване. Но как успяват да бъдат във форма. Много малко японци имат времето да тичат сутрин или за по-дълги тренировки през деня. Ето защо и от там идват две техники, които не отнемат много време или усилия, а са доста ефективни. Лично ние не сме пробвали, но непременно ще ги включим към ежедневните си физически натоварвания.

За първия метод ще ви е необходима само една кърпа.

  • Трябва да я навиете на стегнато роло с дебелина около 7-10 сантиметра и дълго 40 сантиметра. Ако мислите ,че ще се развие, може да я завържете с конец.
  • След това трябва да легнете на стабилна повърхност. Ако го правите в домашни условия препоръчваме земята (леглото не е подходящо).
  • Поставете кърпата, която е вече на роло, под кръста си. Тя трябва да е на точно на противоположната страна на пъпа.
  • Поставете краката си на ширината на раменете и наклонете стъпалата си навътре, така че палците да се докосват помежду си, а петите да са на разстояние 20-25 сантиметра.
  • Протегнете ръце зад главата си, обърнати с дланите надолу, така че малките пръсти да се докосват.
  • Останете в това положение в продължение на 5 минути.

qponski metod za otslabvane

Изглежда просто, но не е съвсем така. Специалисти казват, че ако вече свикнете с тези 5 минути на ден може да увеличите  с 1-2 минути. Казват, че резултатите могат да бъдат видими още след месец.  Дали е така ? Предстои да видим.

Следващият метод е свързан с дишането. Разбира се не замества ежедневните упражнения, но е  страхотно упражнение за снабдяване на организма с кислород, а знаем ,че кислородът може да помогне да се отървем от излишните токсини.

Целият метод се основава на това да вдишаме дълбоко за три секунди и да издишаме за седем секунди.

Упражнението трябва да се прави всеки ден в продължение  на 5-10 минути.

Как се изпълнява ? 

  • изправете се и застанете в поза, при която единият ви крак е напред, другият назад
  • стегнете дупето и бедрата и прехвърлете тежестта на тялото върху гърба
  • започнете бавно да вдишвате в продължение на 3 секунди и едновременно с това вдигайте ръцете си над главата
  • след това издишайте силно в продължение на 7 секунди.

Вижте видеото 😉