здравословно храненеДори да не сте си поставили някаква определена цел, свързана с килограми или форма, хубаво е да се храним здравословно и полезно, защото това, с което се храним сега, ще даде отражение след години. Ставане сутрин рано, на училище, след това различни други занимания, срещи с приятели, всичко това до някъде се явява пречка за редовното и здравословно хранене. Мисията е трудна за постигане, но не и невъзможна. Ще ви дадем някой съвети как да се храните, когато сте на училище, и да избегнете всички банички, вафли и други бързи храни, които се срещат около училищата.

  • Закуската – закуската е най-важното хранене за деня. Тя ви дава сила и енергия за целия ден. Това означава , че тя трябва да бъде добре балансирана и да съдържа повече белтъчини и по-малко мазнини и въглехидрати. Много от вас ще си кажат, че не могат да станат рано сутрин, пък от къде да има време за закуска. Е !! Това не е оправдание. Има доста различни здравословни и бързо закуски, които нямат да ви отнемат от времето за приготвянето за училището. Ето и някой примери, които може да включите в менюто си : 9 бързи и здравословни закуски  В статията и в нашата книга може да намерите рецепти за здравословни и засищащи смутита, които са отличен вариант за хората, които не могат да приемат храна рано сутрин. И все пак всичко е въпрос на навик. А  навикът да приемате една хубава закуска е един от най-полезните.

zdrawoslowna zakuska

  • План – Изключително полезно е да се изгради план за всяко едно хранене през целия ден. Защо ?  Може би и вие си казвате, че когато огладнееш , тогава ще измислиш какво да хапнеш. Това е изключително погрешно, тъй като когато изпитваме глад сме готови да приемем много по-нездравословна храна, по – голямо количество и по-бързо. Хубаво е предишния ден или на сутринта да плануваш какво ще хапваш и от къде може да се сдобиеш с тази храна – или в близост от някой магазин до училището, от стола и може би най-правилния вариант от вкъщи. Няма да ви отнеме много време от вечерта или сутринта да сложите някой по-здравословни храни в една кутия и тя да ви е под ръка в училище. Така, когато огладнеете ще се снабдите бързо с хубава храна, а не пица, солети или други подобни храни.

плануване на всяко хранене през дена

  • Нещо в резерв – носете в себе си ядки или плодове. Те не са трудни за съхранени и ако неочаквано огладнеете за доста добър вариант за междинно похапване. Ядки те са богати на фибри, витамини, минерали и други.

плодове и ядки

  • Вода – много често бъркаме липсата на течности в организма с глад. През целия ден пийте вода, така няма да имате усещането, че постоянно сте гладни, ще имате повече енергия и концентрация. Особено в летните месеци, водата е задължителна, защото тя не позволява на организма ни на „прегрее“. С помощта на бутилката My Bottle винаги ще имате вода или друга полезна напитка (фреш, смути), които ще ви помогнат в здравословното хранене , дори когато сте на училище.

57