//7-те най-добри храни за плажа!

7-те най-добри храни за плажа!

Време е за море! Наред с банските, хавлията и шапката ще вземем и храна за плажа! Но какво да вземем, за да не ни се подуе корема, да не се развали на слънцето и най-важното – да не ни докара допълнителни килограми и то в разгара на нашата почивка. Вижте нашите топ 7 здравословни храни за плажа!

Като чуем храна на плажа, първата асоциация ни е с царевица, гевреци, различни понички, пици, банички и други не до там полезни храни. Няма спор, че за вкусни, но могат да ни развалят ваканцията .
От тях може да ни се подуе корема, да получим други здравословни неразположения, а и не може да бъдем на сто прецента сигурни за качеството и условията, в които са съхранявани. Последното е от изключително значение особено през топлите месеци.

Ето за това

Подбрахме 7 вкусни и здравословни храни, които спокойно може да ги похапвате на плажа
Започваме с един страхотен заместител на солетите, а именно

Зеленчукови пръчици


Тези полезни хрупки ще ви отнемат малко време преди плажа. Вземете краставица, морков, зелена или червена чушка и ги нарежете на пръчици. Сложете ги в кутия или най-добре хладилна чанта.
Така ще имате полезна храна на плажа, която е пълна с витамини и минерали.
Освен, че зеленчуците са полезни за нашите килограми, те ще ни помогнат и за допълнителната хидратация (съдържат голямо количество вода) и ще предпазят нашата кожа от слънцето.
Това ги прави задължителна част в менюто ни на плажа.Към тях може да добавите и

Хумус


Той и зеленчуковите пръчици са една страхотна лятна комбинация.
Хумусът съдържа много фибри и протеин.
За предпочитане е да го приготвите в домашни условия,но ако бързате го има и в магазините готов.
Продължаваме с добре познатите ни вкусни

Ядки


Те са лесни са пренасяне и съхранение на плажа. Не се нуждаят от ниска температура и могат да се закупят от почти всеки магазин.
А ако имаме и домашни такива, то ще спестите и допълнителни пари за вашата почивка.
Ядките съдържат протеини, фибри и много полезни мазнини. Добре е да консумирате ядките в техния суров вид.
Опитайте орехи, бадеми, кашу, фъстъци, червени боровинки или друга любима ядка. Не забравяйте да се ограничавате и в техния прием, тъй като неусетно може да приемете доста голямо количество калории.
ВИЖТЕ ХРАНИТЕ, КОИТО ТРЯБВА ДА ИЗБЯГВАТЕ ПРЕЗ ЛЯТОТО – ВИЖ

Вместо сладолед


Може да замените така обичания сладолед с шишчета от свежи плодове
Ябълка, нектарини, череши, киви и банан – всички те ще се превърнат в страхотно лакомство на плажа.
Съдържат полезни вещества, а също така и вода, която е много важна особено през топлите месеци.
Имат и плодова захара, която ще задоволи вашия апетит за сладко.
Освен това те няма да натоварят допълните вашия стомах за разлика от млечните продукти.
За едно плодове шишче ще трябва предварително да нарежете любимите ви плодове, да ги сложите на шишче и замразите във фризера. На следващия ден ще имате един вкусен плодов „сладолед“.
Единственото ограничение е ,че трябва да ги съхранявате в хладилна чанта.

Салатата – страхотен здравословен заместител на дюнера


Няма да ви коства много усилия да си приготвите вкусна засищаща салата за плажа. Тъй като не е много удобно да хапвате зеленолистни зеленчуци в такива условия, може да заложите на повече семена – киноа, нахут, цветен ориз и др. Сложете и повче твърди зеленчуци като краставица или богатото на полезни мазнини – авокадо.

И нещо по „стабилно“ за храна


Ако високите температури не намаляват вашия глад, а точно обратното – ставате още по-гладни на плажа, то решението за вас могат да бъдат вкусните червени картофи.
Така наречените сладки картофи са подходящ засищащ заместител на пържените такива, които се предлагат на „капанчетата“.
Имат ниско съдържание на мазнини, пълни са с бета-каротин, който е много полезен за очите, богати за на мазгнезий, фибри и други полезни вещества.

Напитки, напитки и пак напитки

Много пъти сме споменавали за значението на хидратацията за нашия организъм особено при по-високи температури. Трябва да си набавяме необходимото количество вода през целия ден.
Това не е случайно и за пренебрегване, тъй като нашето тяло е изградено около 70 % от вода.
Под въздействието на много фактори и високите температури на плажа, нашето тяло губи голямо количество вода и ние трябва да го възстановяваме постоянно.

Ето защо напитките на плажа са задължителни.


Разбира се най-важна остава водата, но ако нямате навика да пиете вода може да я замените с детокс такава или вкусно смути.
За да имате свежа напитка на плажа, трябва да имате и подходящите рецепти за детокс вода и вкусни смутита.
Нашите две книги могат да ви бъдат от полза.

Книга за смутита (безплатна) – 14 рецепти – СВАЛИ ТУК

Книга за ДЕТОКС ВОДА (безплатна) – – СВАЛИ ТУК

На повечето от вас се е случвало да сте много жадни и естествено отпивате от бутилката вода. Но за съжаление от слънцето тя е станало топла. За да нямате вече такъв проблем през горещите дни, ви препоръчваме да имате със себе си термо бутилка или термос.

Те ще могат да запазят напитката ви студена през целия ден на плажа, докато събирате тен и се радвате на морето.

Може да намерите подходящи термо бутилки ТУК

2018-06-15T14:41:21+00:00

Leave A Comment