бързи и здравословни закускиСкоро започва училище, университет, работа и редица други задължения. За това трябва да бъдем в готовност да посрещнем предизвикателствата на деня. Закуската е може би най-важното хранене за целия ден и точно за това тя трябва да бъде здравословна,вкусна, засищаща и не на последно място да се приготвя бързо. Смутито е отлично решение за това. Той е един начин да приготвяне на закуска, с който бързо и лесно се съчетават вкусни и здравословни храни и напитки. Има доста рецепти за вкусната закуска. Такива може да намерите и в нашата книга. Но се натъкнахме на още едни добри предложения, които лесно може да разделите за всеки делничен ден.

Понеделник

Защо трябва да мразим понеделник като може да го направим много цветен и вкусен. За това ще ни помогне едно розовичко смути.

Необходими продукти :

  • 1 чаша малини
  • 1/2 банан
  • овесени ядки (около една шепа или малко по-малко)
  • ленено семе
  • кисело мляко (количеството зависи от това, колко гъста желаете да бъде)
  • бадемово мляко
  • семена от чиа

здравословна закуска

Украсата в по ваш избор 😉 Но може да прибавите и боровинки (както е на снимката)

Вторник

Странно, зелено, но вкусно и здравословно. Продължаваме здравословната закуска и през вторник.

Необходими продукти :

  • 1/2 авокадо
  • 1 малка тиквичка
  • кисело мляко
  • семена от коноп
  • спирулина
  • малко джинджифил
  • мескит на прах –  не сте чували преди това за мескита на прах  ???. Кратко, точно и ясно. Той служи за естествен подсладител. Извлича се от шушулката на растението мискит .  Той съдържа много фибри, протеин и има нисък гликемичен индекс . Използва  като добавка към смутита, фрешове, десерти и др.

смути за закуска

Сряда

Вече сме по средата на работната седмица и за това може да закусваме.. торта . Ха-ха, да , ама не. Продължаваме със същот толкова вкусните смутита, но разбора се, далеч по-здравословни.

Необходими продукти :

  • замразен банан
  • замразени смокини
  • кокосови стърготини
  • кокосово мляко
  • малко чага на прах – отново малко пояснение. Чагата е гъба, която съдържа бета глюкан богат на полизахариди.
  • канела
  • какаови зърна

здравословна закуска всеки ден

Четвъртък

Вече започва и четвъртък , тоест малкия петък. За това е добре да се заредим още от сутринта. Точно за това избрахме едно свежо смути, което отново е със зелен цвят.

Необходими продукти :

  • банан
  • спанак
  • замразена тиквичка
  • бадемово мляко
  • смлян лен
  • масло от кашу

бърза и здравословна закуска

Петък

Ето, че краят на работната седмица е дошъл . Ще ни трябва още малко енергия, докато дойдат почивните дни, за да се заредим.

Необходими продукти:

  • бадемово мляко
  • малко замразена тиква
  • 1/3 авокадо
  • настърган кокос
  • какаови зърна
  • какао на прах
  • екстракт от мента
  • канела

бърза закуска

 

Източник: Instagram – rachaelsgoodeats ,  srunsforcake , shutthekaleup , alison__wu , 8thandlake